|
|
1.Yarıyıl Ders Planı
|
|
|
|
|
|
|
|
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
T+U+L
|
Zorunlu/Seçmeli
|
AKTS
|
Grup Kodu
|
Grup Ders Adedi
|
Öğretim Şekli
|
|
04EYT1400
|
Danışmanlık
|
0+1+0
|
Zorunlu
|
2
|
|
|
Yüz Yüze
|
|
04EYT1500
|
Seminer
|
0+2+0
|
Zorunlu
|
5,5
|
|
|
Yüz Yüze
|
|
04EYT1502
|
Eğitimde Araştırma Teknikleri
|
3+0+0
|
Zorunlu
|
5,5
|
|
|
Yüz Yüze
|
|
04EYT1503
|
Eğitim Yönetimi ve Denetimi
|
3+0+0
|
Zorunlu
|
5,5
|
|
|
Yüz Yüze
|
|
04EYT1505
|
Eğitim Ekonomisi ve Planlaması
|
3+0+0
|
Zorunlu
|
5,5
|
|
|
Yüz Yüze
|
|
04EYT1521
|
Bilgisayar Destekli Eğitim İstatistiği
|
3+2+0
|
Zorunlu
|
7
|
|
|
Yüz Yüze
|
|
04EYT1523
|
Bilimsel Etik ve Akademik Yazın
|
3+0+0
|
Zorunlu
|
5,5
|
|
|
Yüz Yüze
|
|
04EYT1700
|
Uzmanlık Alan Dersi
|
8+0+0
|
Zorunlu
|
6
|
|
|
Yüz Yüze
|
|
04EYT1506
|
Örgütsel Davranış
|
3+0+0
|
Seçmeli
|
5,5
|
|
|
Yüz Yüze
|
|
04EYT1509
|
Yönetim Kuramları
|
3+0+0
|
Seçmeli
|
5,5
|
|
|
Yüz Yüze
|
|
04EYT1513
|
İnsan Kaynakları Yönetimi
|
3+0+0
|
Seçmeli
|
5,5
|
|
|
Yüz Yüze
|
|
04EYT1514
|
Küreselleşme ve Eğitim
|
3+0+0
|
Seçmeli
|
5,5
|
|
|
Yüz Yüze
|
|
04EYT1515
|
Okul Yönetiminde Liderlik
|
3+0+0
|
Seçmeli
|
6
|
|
|
Yüz Yüze
|
|
04EYT1516
|
Eğitim ve Kalkınma
|
3+0+0
|
Seçmeli
|
6
|
|
|
Yüz Yüze
|
|
04EYT1517
|
Eğitim ve Yönetim Hukuku
|
3+0+0
|
Seçmeli
|
6
|
|
|
Yüz Yüze
|
|
04EYT1519
|
Yönetimde İnsan İlişkileri
|
3+0+0
|
Seçmeli
|
6
|
|
|
Yüz Yüze
|
|
04EYT1522
|
Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri
|
3+0+0
|
Seçmeli
|
6
|
|
|
Yüz Yüze
|
|
04EYT1524
|
Ölçek Geliştirme ve Değerlendirme
|
3+0+0
|
Seçmeli
|
5
|
|
|
Yüz Yüze
|
|
04EYT1525
|
İleri İstatistik Uygulamaları
|
3+0+0
|
Seçmeli
|
5
|
|
|
Yüz Yüze
|
|
04EYT1526
|
Yapısal Eşitlik Modelleri
|
3+0+0
|
Seçmeli
|
5
|
|
|
Yüz Yüze
|
|
|
|
|
Toplam AKTS
|
109,5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.Yarıyıl Ders Planı
|
|
|
|
|
|
|
|
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
T+U+L
|
Zorunlu/Seçmeli
|
AKTS
|
Grup Kodu
|
Grup Ders Adedi
|
Öğretim Şekli
|
|
04EYT1800
|
Tez Çalışması
|
0+0+0
|
Zorunlu
|
22
|
|
|
Yüz Yüze
|
|
|
|
|
Toplam AKTS
|
22
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|